Nasza witryna korzysta z plików cookie (sesje) w strefie dla zalogowanych użytkowników. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies.

Strefa Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa


Szkolenie z zarządzania projektami IMPA D – szkolenie certyfikowane

22 czerwca br. prorektor ds. nauki prof. dr hab. inż. Grzegorz Budzik, prorektor ds. rozwoju i kontaktów z gospodarką dr hab. inż. Mariusz Oleksy, prof. PRz wraz z dziekanem WBMiL prof. dr. hab. inż. Jarosławem Sępem wręczyli dwanaściorgu studentom certyfikaty IPMA poziom D (Certified Project Management Associate IPMA Level D). Podczas wydarzenia podkreślano wagę zdobytych umiejętności, które przede wszystkim zwiększają konkurencyjność studentów PRz na rynku pracy (jedna z osób została już zatrudniona na umowę o pracę w firmie BorgWarner, która prezentowała swój profil zebranym).

Otrzymanie certyfikatu jest wynikiem szkolenia, które od 23 marca do 22 maja br.studenci Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa odbywali w ramach projektu „Kuźnia kluczowych kompetencji studentów Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Społeczny). 88-godzinny kurs „Zarządzanie projektami IMPA D – 10 dni (IPMA 4-R-D)” zakończył się egzaminem zewnętrznym certyfikującym IPMA D.

Studenci WBMiL zyskali wiedzę z zakresu wykorzystania metod i narzędzi zarządzania projektami, co jest konieczne do efektywnego i skutecznego realizowania zadań w najbardziej optymalnych warunkach oraz osiągania przy tym możliwie najlepszych rezultatów. Ponadto uczestnicy szkolenia nabyli umiejętność zarządzania projektem zgodnie z międzynarodowymi standardami, poznali zasady profesjonalnego planowania, realizowania, kontrolowania i zamykania projektu.

 

Małgorzata Zaborniak - 2017-06-25

Designed by (AR)

Projekty współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój