Nasza witryna korzysta z plików cookie (sesje) w strefie dla zalogowanych użytkowników. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies.

Strefa główna serwisu PO WER



Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa

Kierownik Projektu na WBMiL

dr inż. Małgorzata Zaborniak

Budynek L, pokój L-28.340
tel. (17) 865 1662
e-mail: mzab@prz.edu.pl

Sprawy studenckie, rekrutacja, dziekanaty:

inż. Ewelina Świtalska- Kufel

Budynek L, pokój: L-28.126
tel. (17) 8651920
e-mail: ewelina@prz.edu.pl

mgr Aneta Kołcz

Budynek L, pokój: L-28.122
tel. (17) 8651820
e-mial: akolcz@prz.edu.pl

Sprawy administracyjno-finansowe projektu:

mgr inż. Sabina Chorzępa

al. Powstańców Warszawy 12
35-959 Rzeszów
Budynek V, pokój V-A 222
e-mail: schorz@prz.edu.pl
tel. (17) 865 1478

Wydział Chemiczny

Kierownik Projektu na WCh

dr inż. Joanna Wojturska

Budynek H, pokój H-73
tel. (17) 865 1700
e-mail: jwojturska@prz.edu.pl

Sprawy studenckie, rekrutacja, dziekanat:

mgr inż. Małgorzata Gabryel-Raus

Budynek H, pokój: H-101A
tel. (17) 865 1652
e-mail: chemia@prz.edu.pl

Sprawy administracyjno-finansowe projektu:

mgr Katarzyna Dudek

al. Powstańców Warszawy 12
35-959 Rzeszów
Budynek V, pokój V-A 222
e-mail: kdudek@prz.edu.pl
tel. (17) 865 2114

Wydział Matematyki i Fizyki Stosowanej

Al. Powstańców Warszawy 12
budynek L, pokój nr 101B
tel. (+48 17) 865 23 35
fax: (+48 17) 854 36 55,
email: power_wmifs@prz.edu.pl

Godziny otwarcia biura:

Wtorek 10:00 - 12:00
Środa 12:00 - 14:00
Piatek 8:30 - 12:00

Kierownik Projektu na WMiFS

dr Sławomir Wolski
tel. (+48 17) 865 16 53
email: wolski@prz.edu.pl

Sprawy studenckie, rekrutacja, dziekanat:

mgr Sylwia Kudła
e-mail: s.kudla@prz.edu.pl

Sprawy administracyjno-finansowe projektu:

mgr Agnieszka Łabaj
al. Powstańców Warszawy 12
35-959 Rzeszów
Budynek V, pokój V-A 222

Designed by (AR)

Projekty współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój